Mosty
Nový most ve Zlaté Koruně
Již skoro tři roky uběhly od katastrofálních povodní v srpnu 2002, které poničily mnoho mostních konstrukcí. Jednou z nich byl i dřevěný most ve Zlaté Koruně. Po povodních byl na místě zničeného mostu postaven provizorní pontonový vojenský most a v červnu 2005 začla stavba nové mostní konstrukce.23.6.2005 | redakce D3 – most u Čekanic je otevřen
Před několika dny byl slavnostně otevřen nový dálniční most u Čekanic, který propojil loni dokončený čtyřkilometrový dálniční úsek kolem Chotovin a stávající obchvat Tábora. Práce na čekanickém mostu začaly v roce 2003 a měly být ukončeny koncem loňského roku.19.6.2005 | redakce Radošovský most
V době největšího rozmachu středověkého evropského obchodu procházela skrz Radošov obchodní stezka spojující Prahu a Erfurt. Ve 14 století byla stezka zvána královskou a kromě kupců se zde proháněli i různé válečné výpravy a návštěvy panovníků.6.6.2005 | Michal Matějček Estakáda přes Masarykovo nádraží
Železniční estakáda přes Masarykovo nádraží a ulice Husitská a Trocnovská je jednou z nejvýznamnějších mostních staveb přestavby pražského železničního uzlu zvané „Nové spojení.“23.5.2005 | Karel Tomíček Železniční most Itztal na trati Ebensfeld - Erfurt
Nově budovaná trať německých železnic (Die Bahn) Ebensfeld – Erfurt kříží nedaleko
Coburgu údolí Itztal. V současné době je na tomto místě budován dvoukolejný most
o délce 868 m, jehož mostní trám je navržen jako ocelobetonový průřez s horní
betonovou mostovkou. |
| ISSN 1213-6395 | Tiráž | RSS | © 2000-2008 MOSTY.CZ, vyrobil: nexum Trilog |
(statická verze - archiv)

Již skoro tři roky uběhly od katastrofálních povodní v srpnu 2002, které poničily mnoho mostních konstrukcí. Jednou z nich byl i dřevěný most ve Zlaté Koruně. Po povodních byl na místě zničeného mostu postaven provizorní pontonový vojenský most a v červnu 2005 začla stavba nové mostní konstrukce.
Před několika dny byl slavnostně otevřen nový dálniční most u Čekanic, který propojil loni dokončený čtyřkilometrový dálniční úsek kolem Chotovin a stávající obchvat Tábora. Práce na čekanickém mostu začaly v roce 2003 a měly být ukončeny koncem loňského roku.
V době největšího rozmachu středověkého evropského obchodu procházela skrz Radošov obchodní stezka spojující Prahu a Erfurt. Ve 14 století byla stezka zvána královskou a kromě kupců se zde proháněli i různé válečné výpravy a návštěvy panovníků.
Železniční estakáda přes Masarykovo nádraží a ulice Husitská a Trocnovská je jednou z nejvýznamnějších mostních staveb přestavby pražského železničního uzlu zvané „Nové spojení.“
Nově budovaná trať německých železnic (Die Bahn) Ebensfeld – Erfurt kříží nedaleko
Coburgu údolí Itztal. V současné době je na tomto místě budován dvoukolejný most
o délce 868 m, jehož mostní trám je navržen jako ocelobetonový průřez s horní
betonovou mostovkou.