Hledej

Mosty

Zobrazuji články 91 až 100 ze 115 << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
1.8.2006  |  Michal Matějček
10 největších mostů světa
Je léto, a to je kromě koupání, tepla, sluníčka, zmrzliny i čilého stavebního ruchu spojeno s cestováním. A tak jsme si pro Vás připravili maličkou nabídku. Pojeďme se společně virtuálně podívat na deset největších mostních staveb na naší modré planetě.

18.5.2006  |  Jiří Schindler, Jaroslav Korbelář, Miroslav Kroupar, Pavel Očadlík, Petr Dupač
Železniční most v km 189,151 trati Chomutov – Cheb
V místě křížení trasy průtahu rychlostní komunikace R6 Karlovými Vary se stávající železniční tratí Chomutov – Cheb byl v r. 2005 realizován nový železniční most o jednom poli s ocelovou celosvařovanou nosnou konstrukcí o rozpětích 44,0 m.

10.5.2006  |  Aleš Pelikán, Karel Kovář, Vladan Michalík
Ocelové konstrukce drážních mostů realizované firmou MCE Slaný v roce 2005
Rok 2005 byl pro společnost MCE Slaný, s.r.o. nadprůměrně úspěšný co se týče počtu realizovaných železničních mostů. Společnost zajišťovala výrobu a montáž ocelové konstrukce mostů přes Ohři v Klášterci nad Ohří, přes Ploučnici u Děčína a přes silnici I/6 Praha – Pavlov u Jenče. Dále potom montáž dvou mostů na traťovém úseku Zábřeh – Krasíkov.

28.4.2006  |  redakce
Nové spojení – estakáda Masarykovo nádraží
Na stavbě modernizace pražského železničního uzlu se po zimě začlo čile pracovat. U Masarykova nádraží během zimy trčely holé betonové sloupy budoucí železniční estakády a v kolemjdoucích vyvolávaly otázky, co že to na nich vlastně bude. V průběhu dubna letošního roku, zde byla zahájena výstavba hlavní nosné konstrukce nového mostu.

1.4.2006  |  Vojtěch Konečný, David Franc
Návrh a realizace železničního mostu v km 25,486 trati Praha - Středokluky
Příspěvek se zabývá návrhem a realizací jednokolejného ocelového železničního mostu s dolní ortotropní mostovkou a příhradovými hlavními nosníky. Most má jeden otvor o světlosti 53,2 m. U této mostní konstrukce bylo použito řešení příčného řezu odlišného od MVL 212.

21.3.2006  |  Martin Vlasák
Rekonstrukce mostu v km 2,221 trati Děčín-Rumburk
V červenci 2005 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most přes řeku Ploučnici. ředmětem stavby byla výměna stávající jednokolejné provizorní konstrukce ŽM16 za novou ocelovou příhradovou konstrukci s dolní ortotropní mostovkou a s průběžným štěrkovým ložem.

7.3.2006  |  redakce
Most přes Rybný potok
Výstižný německý slogan – na snídani z Drážďan do Prahy se snad v budoucích letech naplní. Letos by mělo dojít k propojení dálnic A17 a části D8. Jednou z jejich velmi důležitých součástí je poměrně ojedinělý hraniční most přes Rybný potok v Krušných horách.

9.2.2006  |  Ing. Libor Hökl
Nové železniční mosty na trati Zábřeh – Krasíkov
V rámci „Optimalizace traťového úseku Zábřeh – Krasíkov“, která je součástí tranzitního koridoru, větve Přerov – Česká Třebová, realizuje v současné době firma FIRESTA Fišer, rekonstrukce, stavby a.s. mimo jiné také tři mostní objekty.

1.2.2006  |  Stanislav Kejval, Vladimír Veselý
Železniční most v km 145,463 trati Kadaň – Karlovy Vary
V letech 2004 -2005 byla provedena rekonstrukce železničního mostu přes řeku Ohři v Klášterci nad Ohří v rámci stavby Elektrizace trati Kadaň – Karlovy Vary, předelektrizační úpravy. Po rekonstrukci umožňuje stav mostu průjezd vlaků bez omezení rychlosti a přechodnosti.

24.1.2006  |  Petr Míka, Jiří Muroň
Mosty na D47, stavba 4708, Ostrava Rudná - Hrušov
Cílem tohto článku je představit zajímavé mostní konstrukce na stavbě dálnice D4708.2, Ostrava, Rudná – Hrušov, tedy průtahu dálnice moravskoslezkou metropolí - Ostravou.

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
ISSN 1213-6395 | Tiráž | RSS © 2000-2008 MOSTY.CZ, vyrobil: nexum Trilog
(statická verze - archiv)