Hledej
28.5.2010  |  Ing. Jan Svitavský, Ing. Jan Marek

I/34 propojení dopravních okruhů České Budějovice, část II.

obr. 4
Fotogalerie...

Závěr
Vzhledem k tomu, že šlo o vyvolanou investici ŘSD, byla stavba mostu podřízena
minimalizaci výluk na frekventovaných železničních tratích při současném požadavku
ekonomického návrhu. To se povedlo ve značné míře díky použitým provizorním
soumostím. Celá stavba bude dokončena v roce 2010, kdy část silnice I/34, nově
uvedená do provozu v Českých Budějovicích, propojí dopravní okruhy, což značně
uleví celkové dopravní situaci v jihočeské metropoli.
Hlavními účastníky rekonstrukce mostu byli:
Investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR, správa České
Budějovice
Správce objektu: SŽDC, s.o., Správa dopravní cesty České
Budějovice
Projekt objektu: TOP CON SERVIS s.r.o.
Zhotovitel stavby: SWIETELSKY stavební s.r.o.
Zhotovitel objektu: Edikt a.s.
Zhotovitel ocelové konstrukce: Metrostav a.s., divize 7
Zhotovitel provizorního přemostění: Chládek a Tintěra, Pardubice a.s.


Zdroj: sborník konference Železniční mosty a tunely 2010


Obr. 4 Postup výstavby
Obr. 5 Pohled na pilíře PIŽMO podporující soumostí MP KN 245+DNP 65+KN 245. V krajním otvoru
bednění opěry. Vlevo nahoře montáž nové OK, betonáž a izolace desky nové nosné konstrukce před
zásunem
Obr. 6 Zatěžovací zkouška v koleji č.1 – EDK750 (+protizávaží) s EDK300/5
Obr. 7 Zatěžovací zkouška v koleji č. 2 – EDK750 (+protizávaží) s EDK300

ISSN 1213-6395 | Tiráž | RSS © 2000-2008 MOSTY.CZ, vyrobil: nexum Trilog
(statická verze - archiv)