28.5.2010 | Ing. Jan Svitavský, Ing. Jan Marek
I/34 propojení dopravních okruhů České Budějovice, část II.
Závěr Vzhledem k tomu, že šlo o vyvolanou investici ŘSD, byla stavba mostu podřízena minimalizaci výluk na frekventovaných železničních tratích při současném požadavku ekonomického návrhu. To se povedlo ve značné míře díky použitým provizorním soumostím. Celá stavba bude dokončena v roce 2010, kdy část silnice I/34, nově uvedená do provozu v Českých Budějovicích, propojí dopravní okruhy, což značně uleví celkové dopravní situaci v jihočeské metropoli. Hlavními účastníky rekonstrukce mostu byli: Investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR, správa České Budějovice Správce objektu: SŽDC, s.o., Správa dopravní cesty České Budějovice Projekt objektu: TOP CON SERVIS s.r.o. Zhotovitel stavby: SWIETELSKY stavební s.r.o. Zhotovitel objektu: Edikt a.s. Zhotovitel ocelové konstrukce: Metrostav a.s., divize 7 Zhotovitel provizorního přemostění: Chládek a Tintěra, Pardubice a.s.
Zdroj: sborník konference Železniční mosty a tunely 2010
Obr. 4 Postup výstavby Obr. 5 Pohled na pilíře PIŽMO podporující soumostí MP KN 245+DNP 65+KN 245. V krajním otvoru bednění opěry. Vlevo nahoře montáž nové OK, betonáž a izolace desky nové nosné konstrukce před zásunem Obr. 6 Zatěžovací zkouška v koleji č.1 – EDK750 (+protizávaží) s EDK300/5 Obr. 7 Zatěžovací zkouška v koleji č. 2 – EDK750 (+protizávaží) s EDK300
|