| 
10.6.2011  |  Ing. Karel Kovář, Vladań Michalík MCE Slaný vyrobila a smontovala ocelovou konstrukci železničního mostu přes Labe v Kolíně
 Účelem investičního záměru Ředitelství vodních cest ČR při rekonstrukci 100 let starého 3 polového železničního mostu bylo zvýšení podjezdné výšky ze 4,35 m na 5,25 m na vodní cestě do přístavu Pardubice. Zajímavostí nového, 4 polového přemostění se dvěma nezávislými jednokolejnými konstrukcemi je možnost vybavit v budoucnu pole nad plavební dráhou zdvihacím mechanismem, který umožní proplutí lodí o výšce až 7 m. 
 Celý článek Ing. Karla Kováře a Vladana Michalíka o smontování ocelové konstrukce železničního mostu si můžete přečíst zde. 
 Zdroj: sborník konference Železniční mosty a tunely, leden 2011 | ||||
| ISSN 1213-6395 | Tiráž | RSS | © 2000-2008 MOSTY.CZ, vyrobil: nexum Trilog | 
	(statická verze - archiv)
	



 
		 
		