Publikace, výstavy, konference
Nový most přes Dyji na trati Břeclav– st. hranice ČR/SR, část II. ![]() 7.7.2008 | Ing. Libor Hökl, Ing. Jiří Chrást Nový most přes Dyji na trati Břeclav - st. hranice ČR/SR, I. část ![]() 20.6.2008 | Ing. Blanka Hejlová, Jana Ondráčková Oprava ocelových mostů na trati Mariánské lázně - Karlovy Vary a zvyšování traťové třídy, část II. ![]() 5.6.2008 | Redakce Návštěva veletrhu ROADWARE 2008 ![]() 5.6.2008 | časopis Stavitel Pozvánka na odborný seminář Hydroizolace a sanace ve stavebnictví 18. června dopoledne se v sídle ABF – Nadace pro rozvoj architektury a stavitelství na Václavském náměstí 31 v Praze uskuteční odborný seminář na téma hydroizolace a sanace ve stavebnictví. 16.5.2008 | Redakce Na technickém dni tunelu Malovanka ![]() 9.5.2008 | Ing. Blanka Hejlová, Jana Ondráčková Oprava ocelových mostů na trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary a zvyšování traťové třídy, část I. ![]() 28.3.2008 | Ing. Karel Kovář Výroba a montáž mostu Salzachbrücke v Salzburku, část I. ![]() 29.1.2008 | Tremco illbruck s.r.o. Pozvánka na 1.vzdělávací konferenci o návrhu kotvení dle metodiky ETAG Tremco illbruck s.r.o. si Vás dovoluje pozvat na 1. vzdělávací konferenci o návrhu kotvení dle metodiky ETAG. Hlavním přednášejícím bude Dipl.Ing. Peter Schmidt ze společnosti MKT. Odborným garantem bude Prof.Ing. František Wald, CSc.. Konference se koná 7.února 2008, od 9:00 hodin v Hotelu Olšanka v Praze. 18.1.2008 | Dr.-Ing. Richard Buba Projekt rychlodráhy na magnetickém polštáři Mnichov hl. n. - letiště a vývoj nových nosníků, část II. Stávající dopravní napojení mnichovského letiště je s ohledem na předpokládaný nárůst počtu cestujících dlouhodobě nedostačující. Proto je plánována výstavba rychlodráhy na magnetickém polštáři mezi hlavním nádražím a letištěm. Trasa bude dlouhá 37,5 km (obr. 5) a vlak ji urazí za 10 minut. Trať je dvouproudá a vlaky budou jezdit v intervalech po 10 minutách, takže doba cesty včetně čekání bude snadno kalkulovatelná. Na nádraží bude možno provést check-in. Dopravu bude zajišťovat 5 vlaků, každý po 3 sekcích. Maximální plánovaná rychlost je 350 km/h. Na trati budou 2 podzemní stanice. Většina trasy (22,5 km) bude tvořena jízdní dráhou na úrovni terénu a povede podél dálnice A92 resp. stávající železniční trati, aby se minimalizovaly zásahy do krajiny. Celkem 8,7 km povede ve třech tunelech, dvou v intraviánu Mnichova a jednom v oblasti letiště. Asi 8 km trasy bude vedeno na pilířích.. Přečtěte si 2. a zároveň záverečnou část tohoto příspěvku. |
ISSN 1213-6395 | Tiráž | RSS | © 2000-2008 MOSTY.CZ, vyrobil: nexum Trilog |
(statická verze - archiv)