ŽELEZNIČNÍ MOSTY A TUNELY 2008
seznam příspěvků konference
Vybrané mosty stavby "Průjezd železničním uzlem Ústí nad Labem" Ing. Tomáš Martinek, SUDOP PRAHA a.s.
Rekonstrukce železničního mostu Nymburk Ing. Jan Fiala, Ing. Ivan Šír, fa Ing. Ivan Šír - Statika staveb, mosty
Těžké zásilky na ČD Ing. Marek Hummel, GŘ ČD, a.s. - O13, OŽS
Novelizace ČSN 73 6201 – připravované změny železniční a společné části Ing. Pavel Horáček, SUDOP PRAHA a.s., stř. 250 Hradec Králové Ing. Miroslav Teršel, SŽDC, s. o., Odbor provozuschopnosti, odd. stavební
Rekonstrukce mostu v km 409,200 trati Česká Třebová – Praha Mas. n. (přes Trocnovskou ulici) Ing. Libor Marek, Ing. Jan Svitavský, Ing. Ondřej Lojík, TOPCON servis s.r.o. Ing. arch. Iveta Torkoniaková - architektonická spolupráce
Důsledky řešení vybraných detailů mostních objektů v projektové, dodavatelské dokumentaci a při realizaci Ing. Blanka Karbanová, Ing. Pavla Březnická, SŽDC, s. o., Odbor provozuschopnosti, odd. stavební
Železniční tunely "Nové spojení" – geomonitoring Ing. Milan Kössler, SG-Geotechnika, a.s.
Opravy železničních tunelů u SDC Liberec Ing. Tomáš Sklenář, SDC Liberec Ing. Jiří Matějíček, AMBERG Engineering Brno, a.s.
Odstranění havarijního stavu mostního pilíře po přívalových deštích Ing. Peter Slašťan, TASUM, Žilina Ing. Marcel Zvarík, WEBER-TASUM s.r.o., Ostrava
Pozemní geofyzikální průzkum tunelových tras Prof. RNDr. Miloš Karous, DrSc., GEONIKA s.r.o., Praha
Březenský tunel: nejdelší železniční tunel v ČR v provozu Ing. Roman Smida, SUDOP PRAHA a.s.
Nová nosná konstrukce železničních mostů Ing. Zdeněk Porkát, Ing. Josef Kubíček, Valbek Liberec, spol. s r.o. Ing. Stanislav Kejval, SŽDC, s. o., Stavební správa Plzeň
Železniční mosty v úseku Břeclav – st. hranice SR Ing. Jiří Borovička, MORAVIA CONSULT Olomouc a.s.
Evropské projekty Sustainable bridges a UPTUN – nové technologie posuzování mostů a tunelů Jan Červenka, Vladimír Červenka a Radomír Pukl, fa Červenka Consulting
Poznatky z výstavby železničních mostů Ing. Václav Podlipný, GŘ ČD, a.s., Odbor stavební a provozu infrastruktury
Modernizace trati Veselí nad Lužnicí – Tábor, SO 58-20-08 Železniční most v km 79,915 Ing. Libor Hökl, Firesta-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.
Rekonštrukcia mostných objektov na TEŽ Ing. Andrej Zitrický
Mosty na vysokorychlostní trase Nürnberg – Ingolstadt Dr.-Ing. Richard Buba, Dipl.-Ing. Matthias Scholz, SSF München
Rekonstrukce mostu v km 9,118 tr. Poříčany – Nymburk Ing. Štěpán Jakeš, Ing. Jan Svitavský, Ing. Libor Marek, TOP CON servis s.r.o.
Most na žel. trati Studénka Bílovec přes dálnici D47 Ing. Pavel Kolenčík, Ing. Pavel Sliwka, Stráský, Hustý a partneři s.r.o. Ing. Zdeňka Jabůrková, JR servis, s.r.o. Ing. František Mašek, Skanska DS, a.s.
Návrh obloukového železničního mostu v km 315,894 trati Bystřice n. Olší – Český Těšín Ing. Vojtěch Konečný, Ing. Lukáš Křižan, fa Ing. Antonín Pechal, CSc.
Nové mosty v traťovém úseku Doubí u Tábora – Tábor Ing. Jan Felgr, Ing. Jan Horn, Ing. Jiří Jirásko, Ing. Jana Sedláková, Ing. Libor Vítek, Ing. Jan Dubánek, SUDOP PRAHA a.s.
Most u Strakonic ze systému Matiere® Ing. Pavel Bulejko, ABM Mosty s.r.o., člen ABM Group Farzin Hosseini, MEngSc, ABM Design & Build Ltd., člen ABM Group
Vzájemné působení koleje a mostu – zásady navrhování Ing. Josef Sláma, CSc., ŘSD ČR
torbo® – systémy na tryskání zvlhčeným abrazivem Ing. Ladislav Janča, dsts
Stavby a rekonstrukce mostních objektů na železnici z flexibilních ocelových konstrukcí a trub Ing. Jaromír Zouhar, Ing. Marek Šana, ViaCon ČR, s.r.o.
|