ŽELEZNIČNÍ MOSTY A TUNELY 2009
Seznam příspěvků konference
MCE Slaný vyrobila a smontovala ocelovou konstrukci železničního mostu přes Dunajský kanál a zimní přístav ve Vídni Ing. Jan Svoboda, Vladan Michalík, MCE Slaný, s.r.o. Oprava Hranického viaduktu cihelného v km 3,230 trati Přerov – Petrovice (st. hr. ČR/PR), 1. etapa Ing. Martin Vašák, IM-Projekt, inženýrské a mostní konstrukce, s.r.o. Ing. Petr Buchta, IDS - Inženýrské a dopravní stavby Olomouc, a.s. Ing. Miroslav Basler - SŽDC, s. o., SDC Olomouc Oprava mostu v km 9,888 trati Hranice – Vsetín Ing. Martin Vašák, IM-Projekt, inženýrské a mostní konstrukce, s.r.o. Ing. Petr Buchta, IDS - Inženýrské a dopravní stavby Olomouc, a.s. Ing. Michal Grossmann, Minova Bohemia, s.r.o. Znojemský viadukt – historie Ing. František Peléšek, SŽDC, s. o., SDC Brno Rekonstrukce Znojemského viaduktu Ing. David Kmošek, SUDOP BRNO, spol. s r.o. Demontáž provizorního mostu ŽM 16 M v rámci elektrizace traťového úseku Šatov – Znojmo, SO 04-19-01 Železniční most v km 99,297 Ing. Radim Pokorný, Ing. Dalibor Václavík, FIRESTA - Fišer, rekonstrukce, stavby a.s. Navrhování betonových železničních mostů podle evropských norem Doc. Ing. Vladislav Hrdoušek, CSc., Ing. Roman Šafář, Stavební fakulta ČVUT v Praze Nové spojení – vize a realita Doc. ing. arch. Patrik Kotas, Ateliér designu a architektury Ing. arch. Petr Šafránek, Architektonický a projekční ateliér Technická řešení dlouhých železničních tunelů z pohledu investora a projektanta Ing. Josef Hloušek, SŽDC, s.o. Ing. Otakar Hasík, METROPROJEKT Praha a.s. Optimalizace trati st. hranice SR – Mosty u Jablunkova – Bystřice nad Olší, přestavba železničního tunelu Jablunkovský č. 2 Ing. Emil Macháček, Ing. Jiří Tesař, Subterra a.s. Tunel Jablunkov – zhodnocení geotechnických rizik přestavby železničního tunelu Ing. Ota Jandejsek, Ing. Václav Veselý, Stavební geologie - Geotechnika, a.s. Ing. Jiří Mára, METROPROJEKT Praha a.s. Systém chemické stabilizace štěrkového lože (most Žichlínek, tunely pod Vítkovem) Ing. Tomáš Plicka, MC-Bauchemie s.r.o. Nové spojení – definitivní ostění tunelů pod Vítkovem Ing. Miroslav Marek, Ing. Michal Gramblička, SUDOP PRAHA a.s. Ražení s použitím tunelovacích štítů, razicích strojů a mikrotunelování Ing. Lutz zur Linde, HERRENKNECHT AG, Schwanau Ing. Jaroslav Raclavský, Ph.D., VUT v Brně, FAST Dokončení ražeb železničního tunelu Valencie ve Španělsku, dokončení ražeb největšího průměru TBM 15,43 m na projektu v Shanghai Ing. Jiří Smolík Ing. Jiří Nový, marketing OŘ ředitelství Subterra a.s. Zkušenosti z provozu mostů z předpjatého betonu na trati Plzeň – Cheb Ing. Pavel Němec, Pontex spol. s r.o. Ing. Miloš Šimler, SM 7, a.s. Ing. Petr Klimeš, SSŽ, a.s. Ing. František Šťovíček, SŽDC, s. o., SDC Plzeň Ing. Stanislav Kejval, Ing. Petr Žákovec, SŽDC, s. o., SS Plzeň Spřažené ocelobetonové mosty na trati Plzeň – Cheb Ing. Roman König, Ing. Michal Hacaperka, Ing. Jan Sýkora, IKP Consulting Engineers, s.r.o. Nová technická legislativa v oboru provádění ocelových konstrukcí Ing. Milan Kučera, SŽDC, s. o., Oddělení žel. mostů a tunelů Prostorové uspořádání otvorů mostních objektů přes vodní překážky dle ČSN 73 6201:2008 Ing. Miroslav Teršel, SŽDC, s. o., OMT Oprava mostu v km 1,707 trati Praha hl. n. – Praha Smíchov po mimořádné události Ing. Libor Marek, TOP CON servis s.r.o. Projektování a výstavba železničních mostů – schvalování, přejímky, uvádění do provozu Ing. Václav Podlipný, SŽDC, s. o., Odbor traťového hospodářství, Oddělení žel. mostů a tunelů Rekonstrukce mostu na III. tranzitním železničním koridoru v úseku Stříbro – Plzeň ze systému Matiere Pavel Bulejko, Rastislav Schreiber, ABM Mosty s.r.o., člen skupiny ABM Europe Integrální most Žichlínek Ing. Pavel Novák, SŽDC, s. o., SDC Pardubice Ing. Roman Šafář, Stavební fakulta ČVUT v Praze Rekonstrukce mostu v žkm 56,589 přes řeku Moravu v Moravičanech Ing. Jan Sýkora, IKP Consulting Engineers, s.r.o. ČD DDC, Modernizace trať. úseku Červenka – Zábřeh SO 33-19-01 Železniční most v km 56,589 Ing. Libor Hökl, FIRESTA – Fišer, rekonstrukce, stavby a.s. Rekonstrukce mostu v km 152,402 trati Hrušovany – Brno v místě křížení s tratí Břeclav – Brno Ing. David Kmošek, SUDOP BRNO, spol. s r.o. Rekonstrukce mostu v km 28,713 trati Číčenice – Volary Ing. Libor Marek, TOP CON servis s.r.o. Železniční uzel Brno, 1. etapa, 1. část odstavného nádraží Železniční mosty v rámci 1. části odstavného nádraží Ing. Jiří Borovička, MORAVIA CONSULT Olomouc a.s. Ing. David Kmošek, SUDOP BRNO s.r.o. Železniční most v km 362,050 trati Plzeň – Stříbro Ing. Jan Svitavský, Ing. Alexandr Kurz TOP CON servis s.r.o. Rozšíření masivního klenbového mostu vestavěnou železobetonovou konstrukcí Ing. Jozef Kuráň, Ing. Jan Sýkora, IKP Consulting Engineers, s.r.o., Praha Železniční most na výsuvné skruži v Izraeli Ing. Milan Kalný, Pontex spol. s r.o. Ing. Petr Andrýsek
|