Hledej
29.7.2011  |  Ing. Libor Hökl

Optimalizace trati Bystřice nad Olší - Český Těšín, SO 23-19-10 Železniční most v km 315,894

Výsun konstrukce

V extravilánu obce Ropice poblíž Českého Těšína byl v roce 2009 až 2010 vybudován nový železniční most přes řeku Olši. Jedná se o ocelový dvoukolejný most s dolní ortotropní mostovkou a průběžným štěrkovým ložem, hlavní nosná konstrukce tzv. Langrův trám - tuhý trám vyztužený obloukem. Rozpětí nosné konstrukce je 62 metrů, vzepětí oblouku je 11,75 metru a hmotnost 580 tun.

Celý článek Ing. Libora Hökla si můžete přečíst zde.

 

Zdroj: Sborník konference Železniční mosty a tunely, leden 2011

ISSN 1213-6395 | Tiráž | RSS © 2000-2008 MOSTY.CZ, vyrobil: nexum Trilog
(statická verze - archiv)